úterý 8. února 2011

Blbá kombinace ve snu

Po hodně dlouhé době se mi opět zdál sen. A byl nezvykle dlouhý.

Celý sen se odehrával na chrudimském krytém plaveckém bazéně. Začínal v prostoru, kam ústí tobogán. Hlídal jsem tam nějaké děti. Po jejich odchodu mě překvapilo, že je v dojezdovém bazénku docela málo vody. Pozastavil jsem se nad tím jen chvíli a pak jsem to pustil z hlavy. Přišli totiž někteří táboroví vedoucí. S nima jsem se začal dost drsně hádat. Ze snu nebylo zřejmé o čem se hádáme, ale hádka to byla zcela zjevně. Poté jsem odešel vést kroužek plavání. Nechal jsem děti rozplavat se a šel jsem vyplnit deník. Deník byl obalem stejný jako deníky, které se používaly ještě asi před 5 lety v chrudimském DDM. Nicméně to, co se tam vyplňovalo, vypadalo úplně jinak a já s tím měl problémy. Sen končí uprostřed těchto problémů.

Vedoucího plaveckého kroužku jsem dělal před maturitou, než jsem odešel do Prahy na VŠ. A dělal jsem to dost rád. Ale proč tam jsou ti vedoucí? Že by se mi do snu dostala reálná situace hádajících se vedoucích dětského tábora?

1 komentář:

  1. Koukám s přestávkami na tenhle zápisek už dvacet hodin a přemýšlím, co ti k tomu mám napsat. Napadly mě dvě varianty - podle toho, jestli se to hádání odkazovalo na stav budoucí nebo na stav minulý:

    Sny, kdy se mi míchá nějaká snová situace s děním, jenž může nastat do cca 2 dnů a hrozí emociální reakcí, mám taky. Sen mě varuje, abych se na tu situaci lépe připravil a byl klidný...

    Pokud se hádka z tvého snu se promítla z minulosti, pak by tě mohla upozorňovat na něco, co nemáš s některými vedoucími dořešeno. Mít já tvůj sen, tak se někteří vedoucí potácejí pod vlivem alkoholu :-(

    To vyplňování deníku a zmatky při této činnosti, má taky svůj význam, ale nechce se mi o něm nějak moc spekulovat. Zkusím ale nabídnout jedno z nabízejících se řešení - vyplňovalo se ti to ztěžka proto, že si nebyl zklidněn po té hádce..

    OdpovědětVymazat