sobota 28. května 2011

Rodinné setkání

Dnes se mi zdál jeden zvláštní sen, který by podle mého mohl něco naznačovat. Dokonce i si myslím co konkrétně naznačuje. Prozradím to ale až na konci. Nejdříve ten sen.

Sen začíná tím, že se vzbudím v pokoji ne nepodobném pokoji na vysokoškolské koleji 17. Listopadu Karlovy Univerzity v Praze. Ve dveřích pokoje stojí můj spolužák z gymnázia D*B* a můj kamarád ze šachového tábora A*J* (1).

Po střihu se ocitáme pravděpodobně v rodinném domku jednoho z nich. Ve společnosti těchto dvou se cítím velice příjemně. Přesto mne chování A*J* docela zaráží. Chová se spíš jako desetileté dítě, které znám už delší dobu a má ke mě blízko. Ve skutečnosti je mu 17. (A znám ho delší dobu. A myslím, že jsou lidí, kteří ke mě mají blíž.)

I přes příjemné prostředí se o chvíli později balím a odcházím na jakousi oslavu. Jakmile tam přijdu, všichni po mě něco chcou. Začnu vyklízením jakési myčky. Po jejím vyklízení se opět balím a odcházím zpět k výše zmíněnému domu. Sen končí zazvoněním v tom domě.


A teď moje vysvětlení: Nemá náhodou moje podvědomí v plánu opustit něco příjemného a nemohlo by toho později litovat?

Poznámky:
(1) Je zvláštní, že ve snu se tváří jako bratranci. Při tom mému vědomí není známo, že by se znali.

Žádné komentáře:

Okomentovat