sobota 25. srpna 2012

Odjezd

Dnešní sen začíná tím, že z nějakého důvodu odjíždím ze sjezdovky dřív, než ti, se kterými jsem na ni přijel. Důvodem je nejspíš nějaká neshoda, ale to ve snu není. Po příjezdu na chatu, kde jsme ubytování, začínám balit. Zde mě zarazila jedna nesrovnalost: uvědomil jsem si, že jsme spali v postelích a tedy s sebou nemám spacák, proč ale s sebou mám karimatku? Sen končí v okamžiku, kdy ostatní vstupují do pokoje a já se chystám k odchodu na nějaký hromadný dopravní prostředek.

2 komentáře:

  1. Inu, okomentoval jsem ti (téměř) všechny sny, okomentuji i tento, ale tentokrát ti nemohu dát nějakou moc konkrétnější odpověď. Asi je to tím, že jsem tentokrát nad snem nepřemýšlel jen hoďku, ale nechával jsem si ho v hlavě uležet přes celý víkend.

    Ten nesoulad s karimatkou se dá vykládat různě - od hrbolatých postelí, po sjíždění sjezdovky na karimatce, ... no prostě skoro cokoliv.

    Samozřejmě, opět to může být odezva na občanské sdružení, které se nemá veřejně jmenovat ;-) A právě tady je kámen úrazu:

    1)Řekli ti špatnou informaci, že si sebou (ne)máš vzít karimatku? Nebo ti neřekli nic? Nebo sis ji vzal právě proto, že si (ne)obdržel dobrou informaci?

    2)Karimatka může ukazovat na (ne)kvalitu postelí na táboře a současně na to, že ty jsi "jiný", ten , který si dokáže poradit (zvlášť jestli se nechala ta karimatka nafouknout a ještě více tě odizolovat od hrbolů postele.)

    3) Nemusela to být neshoda, jen pocit, že mezi ně nepatříš, že si dlouhodobě nevyhovujete a nějaká prkotina (proto ve snu není) byla tou poslední pověstnou kapkou...

    4) necítíš se ve snu jako lyžařský neumětel, jako člověk nevybavený lyžařským vybavením, či naopak jako vybavený na rozdíl od ostatních (kteří třeba jen využívají horské chaty a v něm otevřeného baru). Cítíš se jako lyžařský instruktor? Jsi tam věkově nejstarší? Cítíš se jako lyžařsky nejvyspělejší, jako lyžařský mazák? Nepracuješ pro horskou službu? :-)

    5) Mé úvahy by asi šly jinam, kdybych věděl jména, se kterými si ve snu - jestli jsou to ti samí, se kterými si lyžoval týden v zahraničí

    OdpovědětVymazat
  2. 1) Nelze odpovědět.
    2) Nelze odpovědět.
    3) Poslední kapka je asi nejlepší vysvětlení.
    4) Cítil jsem se lyžařskými schopnostmi jako průměrný člen skupiny, byli tam lepší i horší.
    5) Osoby nelze dost dobře určit, ale ty, které jsem poznal, se mnou byli v zahraničí. (Ale tam jsme nebyli týden, jenom 3 dny :-p)

    OdpovědětVymazat