neděle 18. listopadu 2012

Let vrtulníkem

Zdál se mi tuhle podivný sen.

Začíná tím, že jsem vytržen z nějaké těžko specifikovatelné činnosti pohotovostí. Společně se dvěma dalšími lidmi mám odletět vrtulníkem kamsi pryč. Oni dva se posadí do kokpitu. Já do zadní části, která zjevně není určena pro přepravu lidí, spíš pro přepravu nákladu. Usadím se, motor zabírá a přichází střih ve snu.

Společně s dalšími dvěma lidmi řešíme, kde nabít náš vrtulníček na dálkové ovládání. Nejprve obhlížíme jakýsi solární panel. Poté se přesouváme ke stojanu s mobilními telefony. Zde jeden z mých kolegů nachází správný konektor a nechává vrtulník nabíjet ve společnosti mobilních telefonů

Pro obě situace platí následující dvě věci. Zaprvé vůbec netuším, kdo jsou zbývající dvě osoby zač. Zadruhé v obou situacích jsem já považován za naprosto neschopného přispět k vyřešení nastalé situace.

2 komentáře:

  1. U tohoto tvého snu se tě musím zeptat na tvé pocity, protože ty rozhodují.

    Pokud sis připadal jako bažant (= v dané práci jsi nováčkem), pak se mi to zdá OK, byť tě asi zlobilo, že tvé zkušenosti ze školy ti jsou naprd. Podobné sny jsem míval ve své první práci taky v prvních cca 18-ti měsících taky.

    Otázkou je, jak se chovali ti dva zbytkoví, jestli se tě vůbec ptali na možnost řešení, či zda ji vůbec očekávali.

    Tím, že ty dva vůbec nepoznáváš mi to připomíná situaci, kdy tvůj zaměstnavatel dostane zakázku, ty na ní máš dělat, ale zadavatel a jeho dva zaměstanci na tebe kašlou a nic ti nevysvětlují. Nechtějí nebo neumějí? Kdoví.

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, v obou částech jsem si připadal jako naprostý nováček. V první části jsem měl pocit, že jsem na dané místo dorazil teprve nedávno. Ve druhé části jsem měl pocit, že vrtulníček vidím poprvé a že jsem vůbec netušil, že něco takového existuje.

    Zbylí dva jedinci se mě na nic neptali a nic ode mně nečekali.

    Do situace, kdy mám na něčem dělat a nikdo mi nic moc neřekne, se dostávám častěji, než bych si přál. Důvody, proč mi nikdo nechce dodat informace se dost různí.

    OdpovědětVymazat