úterý 26. března 2019

Zranění

Dnešní sen si pamatuji celkem dobře. A je taky o poznání delší. Nebo si ho aspoň pamatuji jako jeden delší sen.

Po jakémsi zranění v oblasti kyčle levé nohy se dostávám do nemocnice. Dávají mě na nějaké ženské oddělení. Bohužel mě dávají do ohromné haly, kde je několik desítek lidí. Nikdo z personálu mi nechce nic moc říct. Jenom mi řeknou, že tam budu muset nějakou dobu ležet a moc se nehýbat. Téměř jim nerozumím, jenom zaslechnu slovo pánev. Snažím se s nimi usmlouvat, ať mě dají jinam. Nakonec se s nimi dohodnu, že alespoň 24 hodin tam budu a pak mě snad dají jinam.

V tuhle chvíli přijde střih a já koukám buď na televizi, nebo na video na počítači. Kde takový ten hluboký vypravěčský hlas říká, že z 24 hodin se stalo 2,5 měsíce. Na obrázcích je ukázána mladá dívka s umělou horní polovinou levého stehna a kyčelním kloubem, zbytek nohy má vlastní.

Další střih ve snu. Jsem v nějaké nemocnici a asi bych měl pomáhat zdravotní sestře. No nejdřív jenom sleduji, co se děje. Nějací zřízenci se snaží obézní ženu dát na lehátko. Ta je pravděpodobně pod vlivem nějaké omamné nebo psychotropní látky. V tomto stavu se chce za každou cenu dostat ke svému příteli, takže se zřízencům vzpouzí. Zřízenci se se ženou moc nemažou. Když žena zřízencům vyklouzne, tak ji prostě nechají spadnout na zem. Ostatní na chodbě dění sice sledují, ale mají ve tváři nepřítomný výraz. Mě se zmocňuje hrůza. Nakonec ženu dostanou na lehátko a přivezou jí poblíž nějakému muži ležícímu taktéž na lehátku. Žena chytne muže za ruku a je spokojená.

Následně se žena ptá, co s tím mužem bude. Nějaký lékař jí oznamuje, že mu bude dávka drog postupně snižována až na nulu. A pak mu začnou snižovat alkohol. Vedle muže si všímám injekčních stříkaček s velkým nápisem "heroin". Poté lékař sděluje ženě, že jí čeká totéž.

Následně sleduji, jak se odněkud plní takový ten barel, ve kterém se do některých firem dodává minerální voda. Když je barel téměř plný, ptám se sestry, odkud se ten barel plní. Ta říká, že se plní močí dotyčného muže na lehátku. Tak říkám, že za posledních několik desítek vteřin přibylo v tom barelu skoro půlka. Tak sestra jde ihned k tomu a jde s tím něco dělat. Než však stihne cokoliv, barel se doplní a jakousi přepadovou hadičkou obsah vytéká všude po podlaze. Sestra odpojí tu hadici a řekne mi, ať jdu obsah hadice někam vylít a hadici umýt. Dojdu na pánské sprchy, tam jeden konec nasměruji do odtokového kanálku a druhý konec zvednu nad hlavu. Tímto sen končí.

Žádné komentáře:

Okomentovat