úterý 18. května 2021

Balrog vs můra

Po dlouhé době sen. který vybočil z řady. A to celkem zásadním způsobem. Protože tohle je první sen v mém životě, který podle mého osobního názoru splňuje definici noční můry.

Ve skupině kamarádů sledujeme video, které má být dost drsné. Vyskytne se v něm nějaký tvor, který je na jednu stranu zvířecí, ale na druhou stranu dost inteligentní. Dokáže totiž rozsápat horní polovinu lidského těla (od pánve nahoru) tak, že odhodí játra bokem. Skoro by se dalo říct s chirurgickou přesností. A přesně to se ve videu stane.

Střih ve snu. Ocitáme se na stejném místě, kde byl onen člověk rozsápán. Táboříme, pijeme, jíme a vůbec si užíváme. Najednou koukám na stěnu z dřevěných prken. V té stěně jsou zamykatelné dveře. Za stěnou jsou různé nástroje. Uslyším zvuk, který vydával ten tvor ve videu. Velmi rychle zpozorním a snažím se zaměřit ten zvuk. Ten zvuk vychází zpoza té dřevěné stěny. Nahlas zakřičím, že ta potvora je tady. Možná dokonce zakřičím ze snu nahlas. Opravu mám HODNĚ velký strach. Dokonce nahlas přemýšlím, že z tohodle rozhodně zešedivím. Otevřu dveře v té stěně a opravdu. Ten tvor tam je. Chvíli na mě kouká a pak po mě vystartuje. Mezitím moji kamarádi mají v rukou palné zbraně podobné brokovnici. Já se zmohnu maximálně na velký nůž. A se zděšením couvám vzad. Když tvor vyskočí, moji kamarádi prošpikují tělo tvora broky. Já jej dorazím nožem. Následně odříznu hlavu od zbytku těla. Po chvíli přemýšlení vyříznu z těla i srdce.

Ze sna se probouzím s překvapivým klidem. Byla to hodně extrémní situace. Ale společně se svými kamarády jsem ji zvládnul.

PS: onen tvor vypadal jako velká kočkovitá šelma typu gepard s lidskými rysy v obličeji.

1 komentář:

  1. Hezký sen :-) Nebo "hezký" sen? Asi záleží na úhlu pohledu, z mého pohledu vidím jako plusový bod to, že si se začal bránit. Což pak potvrzuje klid po probuzení

    OdpovědětVymazat