pondělí 29. srpna 2011

Gymnázium Josefa Ressela Chrudim

Moje mamka se jako správce sítě na chrudimském gymnáziu potkává se spoustou zajímavých lidí. Tak třeba dneska řekla jedné z učitelek nechť se přihlásí do své nové mailové schránky přes webmail. Ona učitelka se otázala cože má dělat s těma podivnýma písmenka, která zněla https://www.gjr.cz/webmail. Po odpovědi, že je má přece napsat do prohlížeče, přišel zásadní dotaz: "A to je co?"

Nebo si představte situaci, kdy přijdete k počítači v počítačové laboratoři ve škole. Zjistíte, že je někdo přihlášen. Co udělá normální soudný člověk? Já bych nejdříve šel hledat jiný volný počítač. Pokud bych takový nenašel, přihlášeného uživatele bych odhlásil a přihlásil bych sebe.
Ale naši milí učitelé z gymnázia ne. Oni si sednou k počítači a vesele pracují pod cizím uživatelem. A když jim správce sítě nadává, že tohle fakt nejde, tak se tváří jako že "pojďme jí tam něco provést".

Takže vážení vyučující na GJR,
do dnešního dne jsem byl pyšný na to, že jsem úspěšně absolvoval GJR. Ode dneška se hluboce stydím za to, že jsem na ten ústav kdy páchnul.

Žádné komentáře:

Okomentovat