úterý 30. srpna 2011

Podivný sen

Po několika bezesných týdnech opět dorazil sen, který jsem si zapamatoval a dokážu jej sepsat do souvislého textu.

Sen začíná mým pátečním příjezdem k babičce na Severní Moravu. Ta podle očekávání není doma. Šel jsem na záchod. Je takové zvláštní, že to nebyl ten záchod, který znám z domu své babičky. Zde jsem si všimnul, že radiátor je teplý. Po vykonání potřeby jsem šel zkontrolovat termostat a ten skutečně dával plynovému kotli příkaz k topení. Ten termostat vypadal přesně jako ten u babičky doma. Přemýšlel jsem, zda nemám vypnout plynokotel a jít zatopit dřevem do sklepa. Zatápění sice není jednoduchá záležitost, ale teplo z dřeva je příjemnější, než teplo z plynu.

V tom neočekávaně přišli domů babička s dědou. A hádali se. Když jsem jim dal jasně najevo, že se hádají a že se mi to nelíbí, byl jsem dost rázně umlčen. Čímž sen skončil.

Žádné komentáře:

Okomentovat