čtvrtek 11. listopadu 2010

Králův ochránce

Pro změnu zase jeden z ochranářských snů.

Ocitám se uprostřed šarvátky mezi královými dobře vyzbrojenými vojáky a poněkud hůře vyzbrojenými útočníky. Zbraně i oblečení odpovídá cca 15. století. Útočníci po chvíli prchají z bojiště, jelikož je zjevné, že by byli pobiti do posledního. Poté všichni královští vojáci nasedají na koně, obklopují královský kočár a všichni pokračují dál po lesní cestě.
Já sám se přiblížím ke kočáru a ptám se, zda jsou všichni v pořádku. Sen skončil v okamžiku, kdy jsem se dozvěděl, že jsou všichni v pořádku. A tedy v okamžiku, kdy jsem zjistil, že má ochrana krále byla úspěšná.
Chování všech lidí vyskytujících se ve snu napovídá tomu, že já byl velitelem králových vojáků.

2 komentáře:

  1. Sny, které dopadnou dobře, jsou dobré k odpočinku :-) Jen by mě zajímalo, jestli víš, zdali v roli krále, útočníků a obránců vystupoval někdo koho znáš, pak by to teoreticky mohlo znamenat i něco víc...

    Ptáš se krále, zdali je OK ustrašeně, rozhodně, úlevně .... ?

    OdpovědětVymazat
  2. Neuvědomuji si, že bych někoho v tom snu znal.

    Krále se ptám tak jakože by mělo být vše OK, ale tak ze slušnosti se zeptám ...

    OdpovědětVymazat