úterý 2. listopadu 2010

Snění

Poslední dobou si všímám jistého posunu v mých snech.
Dříve jsem měl noci bezesné. Vůbec jsem si neuvědomoval, že jsem nějaký sen měl. Natož abych si pamatoval průběh toho snu.
Poslední dobou přibývá alespoň těch pocitů "ano, teď jsem se probudil ze snu". Pravda, u většiny snů nedokážu určit jejich průběh. Jen občas jeden pocit ze sna, který často nebývá příliš intenzivní. Převažují pocity pozitivní nad pocity negativními.

Čím to může být? Dosud jsem si svých snů příliš nevšímal. Od jisté relativně nedávné doby si chci pamatovat své sny. To může být důvodem. Dost možná ve spojitosti se zvýšením kvality spánku - ochladilo se a hned se mi spí lépe.

No nic, jdu spát a doufám, že dnešní sen si zapamatuji.

1 komentář:

  1. nu, je čas postoupit na level 2: Malý blok a tužka k posteli :-) "Chci si sen pamatovat tak, abych si jej stihl zapsat" bude tvá nová mantra před spánkem. Nenuť se ale do toho, hezky zlehka. Když si jej nezapamatuješ, tak se netrestej, povede se příště :-)

    (level 3: Blok a tužku nepotřebuji)

    OdpovědětVymazat