neděle 28. listopadu 2010

Slané chodníky

Jedno páteční dopoledne, mezi desátou a jedenáctou, jsem šel pěšky Prahou. Šel jsem do menzy na oběd. Z oběda do školy a pak na vlak domů.
Když tu zpozoruji, že chodník, po kterém zrovna jdu, je osolený. Přemýšlel jsem o důvodě tohoto počínání. Poledne se blížilo, že by si někdo chtěl tento chodník dát k obědu? Na to je chodník poměrně tvrdý, na tom by si dotyčný hladovec pěkně vylámal zuby. Jiný důvod mě bohužel nenapadlo. Bylo zjevně nad nulou, a to i ráno, ledovka na chodníku tedy nehrozila. Napadá někoho nějaký důvod, proč to mohlo být?

3 komentáře:

  1. Pokud si dobře pamatuji, tak v Praze byla ze čtvrtka na pátek sněhová kalamita, chodník abys pod 0,5mm vrstvičkou pohledal (Na severu čech sněžilo ve 22:00 takže odhaduju že na Prahu to přišlo o půlnoci) :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No pokud to byla kalamita jak na sibiři ála Ladovská zima, potom je mi to jasný :-)
    A prej se v pátek v Praze vyboural kamión s pivem a to vyteklo na silnici. A přimrzlo. Ale takový škody ...

    OdpovědětVymazat
  3. Netruchli, prý to bylo JENOM pivo Braník ;-)

    OdpovědětVymazat