sobota 4. prosince 2010

Vánoční nakupování aneb cesta tam a zase zpátky

Vskutku vydatný oběd. I výbornou kulajdu jsme dneska měli. Ještě že jsme si na podzim nasbírali dost hub :-)
A po obědě ... žádný spánek, ale odházet auto a jet nakupovat. Teda nejdřív se zeptat baterky, co ona a startování. Tedy odházet sníh ze středy z okolí předních dveří tak, aby šly otevřít. Vlézt do auta, nastartovat pustit topení a jít škrábat. Tentokrát se to už povedlo bez zkratů jako minulý týden. Asi to bylo tím, že nebylo dvě v noci, ale dvě odpoledne.
Baterka se sice chvíli netvářila šťastně, ale auto nakonec nastartovalo. Naštěstí. Pak už stačilo vzít smeták a odházet onu 15cm vysokou vrstvu sněhu.
Před křižovatkou, kterou naše parkoviště ústí do silniční sítě, jsem pochopitelně přibrzdil - přijížděl jsem po vedlejší a není moc vidět. Načež mě auto začalo mlátit do nohy brzdovým pedálem. Zlobivý auto! :-)
Cesta na nákup proběhla celkem bez obtíží a zcela podmíněna počasí. Tedy teplota -9 stupňů a silnice prohrnutá jen ke krajnicím. A dost možná i nasolená - místy byla silnice zjevně mokrá.
Nákupy proběhly zcela očekávaně - hafo lidí snažící se o prázdné regály a personál snažící se o plné regály.
Cesta zpátky byla už docela zajímavá. Čekal jsem spoustu věcí. Ale když mě nějakej de*il začal předjíždět ještě v křižovatce, tak to bylo na mě trochu hodně. Ale co, doufám, že se někde vyboural a zrušil si auto. Jenom auto, sebe ne. O pár kilometrů dál jsem zase potkal řidiče svátečního. Jel 50-60 v místech, kde se dalo v pohodě jet 90. I s přihlédnutím k aktuálnímu počasí. Po vjezdu do města následoval první kruhový objezd. Před vjezdem na něj začal blikat doleva. Nezbylo mi, než začít poněkud vehementně brzdit a čekat, co človíček udělá. Človíček něco udělal a projel normálním způsobem kruhový objezd.
A pak už jen cesta po městě domů. Už bez komplikací ...

Žádné komentáře:

Okomentovat