pondělí 11. dubna 2011

Hravý víkend

Tento víkend jsem se účastnil víkendu plného her v Růžené pořádaného naším skvělým a úžasným občanským sdružením. Ne že by ten víkend byl úplný propadák, ale některá má očekávání nebyla naplněna.

Předchozím víkendem na Slapech jsem byl nesmírně nadšen. I když jsem tam zničil kalhoty a cestou tam i zpět jsem dostal několik smyků. Očekával jsem, že víkend v Růžené bude mít zhruba stejný počet účastníků, jako víkend na Slapech - přes 50. To jsem se ovšem šeredně spletl. Počet byl poloviční.

Navíc mi bylo asi 3 týdny před akcí slíbeno, že víkend v Růžené bude značně dynamický a bude se každou půlhodinu dělat něco jiného. Tento ideál padnul už v pátek večer, když se kvůli (typické) zácpě na dálnici D1 nepovedl tak, jak bylo plánováno. Výletem v sobotu odpoledne ideál padnul zcela. Na výlet vyrazila jen asi polovina lidí - 7 malých dětí (cca 10 let) a 6 dospělých včetně mě. Výsledek byl, že já hlídal 7 dětí a 5 zbývajících dospělých kecalo mezi sebou. Pravda, v jednu chvíli si jeden z nich všimnul něčeho, čeho já ne. Jedna věc za hodinu a půl dlouhý výlet v 5 lidech je fakt super :-(

No nic, z 272 nafocených fotek jsem vybral cca 50, nahrál je na facebook a je klid. Myslím, že na víkend koncem června nepřijedu.

1 komentář:

  1. Zvláštní, také jsem slyšel podobné zvěsti, že prý se bude dít to a to.

    Jenže ono se nedělo, takže po onom výletu kde jsem nebyl (neboť jsem pomáhal s organizací her pro dospělé a z něhož mám podobné traumatizující zážitky), se náhle nedělo vůbec nic, žádná hra, takže jsem raději zaplul na chatku. Když jsem se pak vrátil do jídelny, pochopil jsem, že je opravdu něco špatně, když si dospělí hráli stolní hry a s dětmi nikdo nepracoval.............

    OdpovědětVymazat