středa 13. dubna 2011

Snové běžkování

Dnes se mi po dlouhé době zdál sen. A byl opravdu zvláštní.

Sen začal pár okamžiků po startu závodu na běžkách. V tomto závodě jsem měl být jeden z favoritů. Tato představa se jen o pár km později projevila jako ne zcela mylná. Někdy v půlce závodu jsem běžel osamocen na druhém místě. Vedoucí závodník utekl všem hned ze začátku a už jsem jej neviděl. Taktéž jsem se dozvěděl, že mám hodinu náskok na dalšího v pořadí.
To už jsem ale jel lesem, kde sněhu nebylo zrovna nejvíc. Vlastně jsem místama jel po trávě. Pak jsem dojel k jakési hospůdce. Jelikož se stmívalo, vlezl jsem dovnitř. Tam jsem se od pomocné síly závodu dozvěděl, že mám zavolat organizátorovi, zda bude závod pokračovat. Než jsem mu však stihl zavolat, sen skončil.

Je zvláštní, že toho organizátora, který se ve snu neobjevil, znám. Je předsedou občanského sdružení, které jsme založili za účelem pořádání letního tábora.

Což mě přivádí na myšlenku, co by tento sen mohl znamenat. Ten závod zjevně nebyl dobře zorganizován. Alespoň z mého pohledu. Stejně jako víkend v Růžené, pořádaný lidmi z výše zmíněného o.s., i když ne přímo předsedou. Možná jen můj mozek zvolil předsedu jako vhodného zástupce za celek.

Na druhou stranu, nemůže to znamenat, že jsem v něčem lepší, než většina ostatních (a existuje jen málo lepších)? A že bych se toho měl držet, i kdyby to mělo znamenat nějakou verzi osamělosti?

2 komentáře:

  1. Mě to krom toho, co připomínáš ty, připomíná i možnou budoucnost, protože poběžíme závod o směřování o.s. už za 9 dnů (počítáno od mého komentáře). A předseda tam zpočátku nebude...

    OdpovědětVymazat
  2. Skutečnost, že předseda bude zpočátku nepřítomen, mé vědomé části není přístupná. Pokud ji neví ani moje nevědomá část, je tvoje vysvětlení dle mého názoru nepravděpodobné.

    OdpovědětVymazat