středa 6. března 2013

Cesta do práce

Tento sen začíná v situaci, kdy zjevně spěchám do práce. Nastupuji do výtahu, který by mě měl dovézt velmi blízko. Nejprve se zdá, že výtah jede normálně nahoru. Po chvíli jakoby výtah přestal jet nahoru a začal jet do strany. Jakmile výtah zastaví, vystoupím a po krátkém bloudění na chodbě vlezu do nějakých dveří. V místnosti je spousta členů jednoho občanského sdružení a spousta lidí, kteří jezdí na jejich akce. Většina lidí si ani nevšimne, že někdo vstoupil do místnosti. Těch několik zbývajících se okamžitě vrací ke své činnosti a zcela mne ignorují. Skleslý opouštím místnost a sen končí.

1 komentář:

  1. No, čéče, dneska nějak nevím, co bych ti k tvému snu řekl, aby to znělo nějak komplexně :-(

    Otočím to proto na mé zkušenosti se symboly, které v tom snu vidím - pokud se výtah v mém snu začal chovat nestandardně a zavezl mě jinam, pak se zrovna u mě v reálu děla nějaká komplikace, jež mi připadala, že ji nemohu ovlivnit. Kupodivu snáře ti budou tvrdit něco jako "očekáváš/doufáš v pomoc od cizích"

    Druhý symbol - ignorace od členů PŠŠ, by ti ve spojení se snářovým výkladem prvního symbolu mohla ukazovat něco jako "u nich pomoc nehledej". Co ti u tohodle symbolu řeknou snáře to netuším, ale psycholog by ti řekl, že když ti sen ukazuje ignoraci od jiných, tak to znamená že naopak ty ignoruješ _něco_ a _nemusí_ to znamenat, že ignoruješ právě ty konkrétní lidi.

    No a teď babo raď - co může ten sen znamenat v celku. Když budeš trošku kombinovat to, co jsem ti napsal, tak stvoříš několik kombinací, co ti sen chtěl říci, klidně se to může vztahovat k problému v práci, vztahu s partnerkou, k problému doma a tak. Ale úplně klidně to může být snové opakování stavu, který ve sdružení byl v okamžení tvého odchodu z něj - když bys přišel na nějaké sezení, tak by pár lidí zvedlo oči a nechtělo by se s tebou hádat a ignorovali by tě všichni, protože už nejsi členem...

    OdpovědětVymazat