neděle 17. října 2010

Vzácné setkání

Dávno tomu, co jsem naposledy potkal palučinského kamaráda D*P*. Dnes jsem ho shodou náhod potkal.

V Pardubicích jsem vběhl do zpožděného vlaku, kterým jsem původně nechtěl jet. Vlak byl, stejně jako všechny ostatní v neděli odpoledne / večer ve směru do Prahy, plný. Musel jsem tedy stát. Postavil jsem se do chodbičky a otevřel okno. V tu chvíli na vedlejší kolej přijížděl vlak směřující do Brna.
Chvíli se tak rozhlížím a poslouchám hlášení, jestli náhodou nemluví o odjezdu mého vlaku. Najednou se otevřelo okno přímo proti mne a z něj vykoukl mně povědomý obličej. Než se však stihl zeptat, jestli si jej pamatuji, poznal jsem obličej D*P*.
No tak jsme si pěkně popovídali o tom, co kdo studuje a jaký byl letos tábor a pak se můj vlak rozjel. Stihl jsem se ještě dozvědět, že na táboře byl a že jsem se s ním jaksi minul. Což by mne fakt zajímalo jak je to možné ...

Žádné komentáře:

Okomentovat