neděle 7. října 2012

Kočkovité šelmy

Před několika dny se mi zdál následující sen. No až dnes jsem se dostal k jeho sepsání.

Šel jsem na návštěvu za svými prarodiči z tátovi strany. Když přicházím k jejich vchodu všímám si, že za mnou jde děda s nákupem. Přejdu jejich vchod o pár kroků směrem k parčíku. Po pravé straně panelák, v jehož prvním vchodě prarodiče bydlí, po levé straně upravené koryto řeky s železobetonovým zábradlím. Vše vypadá přesně jako v reálu až na to, že je jakési přítmí, ač vše naznačuje, že by mělo být kolem poledního.

V tu zpozoruji kočku. Zadívám se na ní pohledem, jako by zde neměla vůbec co pohledávat. Kočka uteče do parčíku. Obdobná situace se opakuje ještě asi jednou nebo dvakrát, vždy se jedná o jinou kočku. Poté z parčíku vyběhne větší kočkovitá šelma, výškou je mi zhruba do pasu. Tuto šelmu z pravé strany vezmu sešitkem, který používám v práci, takovým způsobem, že šelma dostane druhou ránu o železobetonové zábradlí. Šelma uteče zpět do parčíku. Já v tu chvíli zjistím, že děda je již v domě, tedy v bezpečí. Odcházím tedy do domu. Ze snu se probouzím v okamžiku, kdy se dotýkám vchodových dveří bytu prarodičů, které mi děda nechal pootevřené. Probouzím se s pocitem, že šlo o zcela normální situaci.

1 komentář:

  1. Tak trošku se zpožděním, ale přece.

    Ve snu mě zaujalo to odehnání kočky a dnes jsem provedl ověření ve snáři a u vykladačky snů a obojí se shodlo :-)

    Kočku odehnati = veškeré problémy se ti podaří zažehnat.

    Otázkou je, jakou roli tam měl mít děda a tvůj pracovní notes.

    U notesu se dá předpokládat, že se ty problémy týkají pracovních věcí, anebo nějaké jiné problémy budeš řešit tak, že se nebudeš věnovat jim ale naopak práci.

    U dědy jsou dvě možnosti - buď řešíš problémy dědy, nebo (méně pravděpodobné) se očekává, že se mu budeš o problémech svěřovat, nebo o nich bude vědět. Či tak něco.

    Ale díky tomu, žes mi vyprávěl o úspěšně udělaném projektu v práci, tak celý sen dle mě znamená: "Úspěšně jsem v práci od svého projektu odehnal všechny problémy a pak jsem odjel relaxovat k dědovi :-)"

    OdpovědětVymazat