pondělí 19. listopadu 2012

Snění o politicích

Po krátké době od posledního snu přichází další sen. A opět jde o sen s dost znatelným předělem, střihem. Skoro by se mi chtělo říct dva sny bezprostředně po sobě následující.

Přespáváme v jakémsi objektu. Ten na mě působí dojmem, že šlo původně o hrad později přestavěný na zámek. Nacházím se v místnosti, která mohla být černou kuchyní. Přede mnou uprostřed místnosti hoří oheň s plameny většími, než jsem já. Poté někde něco snadným pohybem jedné ruky spouštím. Na to se zhora vyvalí značné množství vody na oheň a začne se všude rozlévat. Bohužel až po této události se dozvídám, že jsem měl popel prohrábnout, aby voda mohla protéct přes rošt dolů (tedy do míst, kde bych očekával popelník). V tomto okamžiku přijde střih.

Stojíme kdesi na chodbě. Z jedněch dveří vyjde skupina politiků. Jasně poznávám 2 z nich, Václava Klause a Leoše Hegera. Tito politici nám podávají ruce a chvíli s námi hovoří. Poté odcházejí do jiných dveří a ty zavírají. Je zcela zjevné, že se snažili odvést naši pozornost od toho, kdy vylezl a zalezl do stejných dveří. Jejich trik na mne rozhodně zafungoval. Koneckonců hovořit přímo s prezidentem se mi nepoštěstí každý den.

V tuto chvíli se ze snu budím s pocitem lehkého zklamání z toho, že mě napálili.

1 komentář:

  1. Ve spojení s předchozím snem to vypadá, jako by v práci tvé vyšší vedení není s to dodat ti relevantní informace, (krb).

    K politické části mě nenapadá nic.

    OdpovědětVymazat