středa 11. prosince 2013

Lyžařský závod

Tento sen začíná v okamžiku začátku sjezdového závodu, kterého se účastním jako závodník. Zvláštní je, že jde o závod s hromadným startem. Naštěstí závodníků je do deseti.

Jedna skupinka rychle ujíždí a ztrácí se z dohledu. Já jsem ve druhé skupince. O chvíli později se místo změní. Už nejsme na sjezdovce. Dokonce nemáme ani lyže, ani typické sjezdové boty. Jsme v jakési chodbě s trochu zvláštní podlahou. Podlaha je složena z pohyblivých pásů přes celou šířku těsně za sebou. Tyto pásy se spouštějí a vypínají na první pohled zcela náhodně.

Když se ale chvíli koukám, jak se pásy pohybují, objevuji jistou pravidelnost. Podle této pravidelnosti dokážu pokračovat v před. V příhodnou chvíli vyrazím kupředu. O pár metrů dál se zastavím a čekám na další vhodnou chvíli k pokračování. K mému překvapení ostatní členové skupiny vyrazili za mnou. Teď čekají, co udělám dál, odhodlaní mě následovat za každou cenu.

Po několika popoběhnutích a zatáčkách v chodbě dorážíme do typické horské hospůdky. Zde členové skupiny, která nám ujela na začátku, dojídají svoji polévku. Když se vynoříme, zvednou od polévky hlavu a s úžasem zjišťují, že jsme dokázali projít. V tuto chvíli sen končí.


Ona chodba, kterou procházíme, docela věrně připomíná nahnědlé chodby z her Doom I a Doom II.
Celou cestu chodbou mám pocit, že zbytek skupinky mi zcela důvěřuje a bez zaváhání opakují každý můj pohyb.

3 komentáře:

  1. Krásný sen na téma "nemusí pršet, hlavně když kape" :-), konkrétně o sebevědomí a uvědomění či dění na téma "nedávám to sice tak rychle jako vy, ale co".

    Asi nejdůležitější vteřinu toho snu bych prohlásil okamžik uvědomění, jak na ty pásy šikovně vskočit. Odpověz si na otázku, jaký si měl ve snu pocit - a) nuda, bylo to snadné b) jupí, dal jsem to c) adrenalin d) zdravé naštvání - toho bohdá nebude, abych to nedal :-) Anebo něco jiného....

    Až pak bych se případně zajímal na téma, proč mě ostatní bezmezně důvěřují. Byl-li by to můj sen, pak bych si řekl, že v tomto snu "pracuji" jako Ochránce/Průvodce ;-) čímž bych skončil. Až o dost později bych si uvědomil ono slůvko "bezmezně" ...

    OdpovědětVymazat
  2. Aha, už vím, co jsem do článku nenapsal. Z toho závodu jsem měl pocit, že nejdůležitější je dokončit ho. Pořadí není důležité. Důležité je dokončit. A možná k tomu se vázal překvapený výraz těch rychlejších. Kteří pravděpodobně nejeli závod poprvé, kdežto my ostatní ano.

    OdpovědětVymazat
  3. Pokud to bylo překvapení bez dalších příkras, pak to beru jako kladný sen :-)
    (Takové to překvapení následované větou ".. a protože si to dokázal, tak tě zabijeme, abychom si zachovali exkluzivitu." celý sen opravdu ozvláštní...)

    OdpovědětVymazat