neděle 30. března 2014

D1

Oprava D1 už se nevyskytuje jenom ve všech možných zpravodajských kanálech, ale už i v mých snech.

Celý sen je takový dost mlhavý. Nejsou zde žádné konkrétní obličeje, výhledy ani žádné konkrétní předměty. Jenom sedíme v autě a někam jedeme. Můj spolujezdec se mě snaží přesvědčit, že mám jet po D1. Já ale říkám, že jsou tam uzavírky a že tam jet nechci. On přiznává, že tam budou problémy, ale to je v pohodě, to zvládneme.


Trochu pozadí. Aktuálně hledáme dům, kde by šly vytvořit dvě bytové jednotky, jedna pro mne a druhá pro rodiče. Navštívili jsme zatím dva domy. Jeden bude relativně bez problémů, stačí jen pár stavebních úprav a nastěhovat se. Druhý je v horším stavu, stavebních úprav bude třeba mnohem více. Na druhou stranu máme možnost si to udělat po svém. Je tento sen snad narážkou na toto?

Žádné komentáře:

Okomentovat