čtvrtek 13. ledna 2011

Tábor ve snu

První sen roku 2011 je poněkud zvláštní. Odehrává se v tábořišti, kde už několik let pořádáme šachový tábor. Přítomní jsou vedoucí tábora. Ani jedno dítě. Zřejmě jde o víkendovou akci mající za cíl doladit detaily před táborem.

Je tu jedno ale. Mám zde k dispozici auto. Ve snu se sice přímo neobjevilo, ale myslím, že jde o auto mých rodičů. Protože jsem jediný, kdo má auto a je střízlivý, jsem vyslán pro sud piva. Před odjezdem ještě zjišťuji nějaké informace pro naši táborovou bohyni, která na tábor jezdí každý jeho ročník - tedy již více než 30 let. V průběhu zjišťování těchto informací sen končí.

Dvě věci jsou zvláštní. Pro pivo jsem vyslán někdy kolem poledního. Co se děje, že jsem jeden z mála střízlivých? A proč vlastně mám jet pro pivo? Vždyť tam tolik lidí nepije?

1 komentář:

  1. Přemýšlím nad tvým snem a ze všeho nejhůř je mi při pomyšlení, že by si mohl mít vidění budoucnosti. Mívals někdy takové sny?

    Spíš se ti promítl nějaký Silvestr "jehož čtyřčíslí nesmím vyslovit ;-)" do květnové schůzky, tzn. jen takové zamyšlení "co by bylo kdyby" :-)

    OdpovědětVymazat