neděle 17. července 2011

Nastal čas

Dalo by se říct, že pohár přetekl. Rozhodl jsem se jednomu nejmenovanému občanskému sdružení vytvořit webové stránky. Když jsem k tomuto svolil, ještě jsem netušil, co všechno to obnáší. Dnes musím uznat, že na to prostě nemám.

Fakt, že někomu se stránky nebudou líbit, se dal předpokládat. Někomu se líbí, někomu ne. Tak to bylo a bude u všeho.

Z vlastní iniciativy jsem vypsal soutěž o logo nově vzniklého o.s. Pravda je, že jsem nevodil každého za ručičku a každého jednotlivě jsem se nedoprošoval, zda nechce něco laskavě udělat. Nicméně přišel výbor, všechno zrušil a vypsal novou soutěž. Čímž mi bylo naznačeno, že jsem to pos*al.

Když jsem naopak chtěl iniciativu já po výboru, tak ticho po pěšině. Předpokládat, že odpověď na moji otázku znají všichni, by bylo dost hloupé. Nicméně já jsem se dostal jen toho, že jsem dost drzej, když chci odpověď od pátečního odpoledne již v pondělí dopoledne. Ano, chtěl jsem tatínkovi odpovědět dřív, než za týden na dotaz ohledně toho, co má svému synovi přibalit. Sorry vole.

A víte co? Tak ať si to dělají sami. Já nemám zapotřebí se s nima hádat. Možná jednou pochopí, že jsem to s nima myslel dobře. A pokud ne, je čas šoupnout se o dům dál.

Žádné komentáře:

Okomentovat