sobota 23. července 2011

Dobrota, láska a štěstí

V tomto blogpostu se píše o tom, že dobrota láska a štěstí je mnohdy jako zhaslý knot.

Mám takový pocit, že u mě ten knot ještě hoří. Ale objevuje se čím dál víc lidí, kteří jej chtějí zhasnout. Možná to souvisí s tím, že jsem začal dělat něco, co je na očím více lidem.

Zároveň mi ale pár lidí (možná, že i to je moc) říká, že je víc těch, kteří chtějí, aby knot hořel. Doufám jen, že až bude třeba, někdo z nich přijde se sirkou v ruce. I přesto, že tato skupina lidí je momentálně značně tichá.

2 komentáře:

  1. tichá/mlčící většina toho zvládne hodně, jen i jim musí někdo zapálit knot, byť trošku jiný než zmíněný v příspěvku

    OdpovědětVymazat
  2. O tom, jak zapálit knot mlčící většině, přemýšlím již delší dobu. Doufám, že se mi to povede, a že je to skutečně většina.

    OdpovědětVymazat