středa 17. srpna 2011

XXXI. Palučinská šachová škola II

Jak již bylo předesláno v předchozím příspěvku, přichází druhá část. Ta negativní.

Ve druhé polovině roku 2010 jsem se dobrovolně přihlásil na pozici webmaster našeho občanského sdružení. Tehdy jsem ještě netušil, co to znamená. A nebyl jsem na to zcela připraven. Což je v první řadě moje chyba. V druhé řadě i můj trest a zároveň moje životní zkušenost.

V průběhu tvorby stránek i soutěže o logo mi bylo více či méně taktně naznačeno, že jsem totální idiot, co nic neumí. Což mi bylo naznačeno několikrát i během letošního tábora. Moje chyba je v tom, že jsem měl očekávat tak velký tlak, být na něj připraven a ustát jej. Udělal jsem nejednu chybu a tlak jsem neustál.

Rozhodl jsem se tedy předat štafetu dál. Rozhodl jsem se tam i přes silnou pozitivní injekci od dětí a jejich rodičů. Ta negativita od ostatních vedoucích tábora je prostě silnější, než já dokážu v tuto chvíli snést.

Možná je to způsobeno mým relativně nízkým věkem. Což se může zlepšit mým dočasným opuštěním funkce webmastera s tím, že tu pozici mohu znovu obsadit někdy později.

Možná je to mojí povahou. Kterou asi nikdo nikdy nezmění. Leda časem se mohou ostré hrany zbrousit. Což je předchozí případ.

Novému webmasterovi PŠŠ přeji hodně štěstí a pevné nervy.

Žádné komentáře:

Okomentovat