čtvrtek 31. července 2014

Péče druhých

Zdál se mi tuhle dost zvláštní sen a nějak nevím, co si o něm mám myslet.

Jel jsem s několika dětmi ve věku tak deset dvanáct let někam vlakem, možná do Prahy. Jednoho z nich jsem potkal jako vedoucí (on byl dítě) na táboře, ostatní jsem neznal. Když jsme vystoupili z vlaku, pokračovali po městě hromadnou dopravou. Jeden spoj mi ujel, ale děti nastoupily všichni. Tak jsem šel pěšky s tím, že je to kousek a děti jsou v pořádku. Když jsme dorazily na místo, rozběhla se jakási soutěž, které se účastnily jenom děti.

Celou dobu jsem byl smířený s tím, že budu muset ještě večer jet domů. Pak ale v nějaké volnější chvilce mi ten mě známý chlapeček povídá, že tam přespím s nimi. Mě se moc nechtělo, protože jsem nechtěl obtěžovat. Ale on trval na tom, že je to zařízené a že tam přespím.

V tu chvíli sen skončil. A nějak si neuvědomuju první pocity po probuzení.

Nevím, jestli to souvisí se snem, ale pár dní před ním se mi stalo následující. Byl jsem se podívat na hlavních šachových turnajích místního mezistátního festivalu šachu a deskových her. Tam jsem potkal několik málo lidí, v drtivé většině mladších. Jeden z nich se mě snažil přesvědčit, ať jedu na šachový turnaj konaný v rámci tábora občanského sdružení, jehož jméno se nevyslovuje. Popisoval mi, kde jsou propozice, do kdy a jak se mám přihlásit atd. Prostě mi přišlo, že o mě chce pečovat. Tato situace ve mě vyvolala velmi dobrý pocit z dobře odvedené práce.

2 komentáře:

  1. Ahoj,

    zdá se mi, že jsi to vyhodnotil dost dobře sám, zvlášť, když si na turnaj na tábor, jehož jméno (resp. jméno organizátora) se zde na blogu nevyslovuje, fakt dojel, zúčastnil se, a ....

    věřím, že jsi spokojen se vším, co se stalo, spokojen s tím, s kým ses potkal, atd. atd.

    Asi jediné, nad čím by se stálo zamyslet je taková jedna až hnidopišská věc - zdál se ti ten sen kvůli tomu, že si přemýšlel nad lákáním od chlapečka, anebo přemýšlení nad tím, že už za dva dny akce nastane a to že si na ní byl takto pozván bylo až druhotné?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spíš bych řekl, že jsem přemýšlel nad tím lákáním.

      Vymazat