úterý 28. října 2014

Letní tábor

Dnešní sen začíná ve chvíli, kdy se snažím vybalit si věci na dětském táboře. Bydlet mám ve stanu ve dvojici ještě s někým, kdo ještě nedorazil. Na táboře mám být vedoucí a na onom táboře jsem ještě nikdy nebyl, tak nevím, jak to tam funguje.

Když už mám téměř vybaleno přijde dítě z tábora, kam jsem jezdil dřív, společně s vedoucím z tohoto tábora a že potřebuje něco do města a že potřebuje dozor. Jedu tedy s ním autem. Překvapivé je, že řídí on, přestože v reálu nemůže mít řidičák kvůli věku. Nicméně si ve městě zařídí co potřebuje bez mého zásahu.

Když se vrátíme zpátky, zjistím, že můj spolubydlící je již přítomen a vlastně jsem ho svým příchodem probudil. Když zjistím, že je to vedoucí ze stejného tábora, kam jsem jezdil, s úlekem se probouzím.

1 komentář:

  1. Nu, tady zřejmě není příliš co komentovat, mimo jiné proto, že neznám jméno vedoucího, kvůli němuž se budíš úlekem, respektive si nemohu vyvodit ze jména onen tajuplný čin, kterým tě vedoucí děsí.

    Auto bych asi neřešil, protože i z popisu snu cítím, žes to přímo ve snu také neřešil. V opačném případě bych se nejprve ptal třemi zápory: Nechci? Nemůžu? Nesmím? A k tomu dodatkovou otázku: Sere mě to?

    OdpovědětVymazat