čtvrtek 9. října 2014

Zpátky ve škole

Trochu se zpožděním zapíšu jeden sen. Jako již jednou se zde vracím do školních let. Vzhledem k tomu, že sen zapisuji až po delší době, některé detaily se již vytratily z paměti.

V plné třídě je většina studentů ve věku odpovídajícím střední škole. Několik málo je zřetelně starších, podobně jako já. Všichni tito starší sedí v lavici s někým mladším.

Na chvíli se ve snu objeví jedna protivná učitelka, která mě na gymnáziu učila 6 let a neměla mě ráda. A ostatně ony nesympatie byly obousměrné. Ovšem v tomto snu naše vzájemné chování bylo jiné. Hned bylo jasné, že máme každý velice odlišný názor na svět. Ale tentokrát jsme si dokázaly svoje rozdíly vyříkat a existovat vedle sebe.

Následně se moje spolubydlící zeptala, proč jsem se vlastně vrátil na střední školu. Začal jsem povídat o tom, jak mi v této době bylo vlastně nejlépe a že jsem si to v té době neuvědomoval. Ona se zasněně zaposlouchala. V tuto chvíli sen končí.


Žádné komentáře:

Okomentovat