sobota 23. ledna 2016

Cesta domů

Začátek snu si přesně nepamatuji, možná proto, že nebyl důležitý. Každopádně jdu pěšky přes město domů. Když procházím přes náměstí, vidím muže vypadajícího jen o něco málo starší, než jsem já. Má dredy a vypadá, že v lepším případě bývá pod vlivem pouze alkoholu a nikotinu. Na první pohled je zjevné, že je z něčeho značně rozladěn.

Následuje skok ve snu. Sedíme na lavičce a on mi děkuje, že jsem ho vyslechl a že jsem mu pomohl. Rozloučím se s ním a pokračuji dál k domovu.

Teď přichází druhý skok ve snu. V reálu je to skok o zhruba 500 metrů do ne úplně mírného kopce. Najednou ale nesu v ruce dveře. Pravděpodobně jsem je někde vyzvedl a nesu je domů. Do konce kopce zbývá ještě nějakých 200 metrů. Ale ty dveře jsou docela těžké a já už očekávám ten konec kopce. Domů to sice je ještě několik stovek metrů od konce stoupání, ale to už je jenom po rovině nebo mírně z kopce.

Pár poznámek z reality. No vlastně tři :-)
Za prvé tou cestou, kterou jsem šel ve snu, chodím dost často cestou z práce. Za druhé vyzvednutí dveří se v reálu událo, jen na úplně jiném místě a dveře vyzvedával brácha. Za třetí onen člověk s dredy náramně připomínal člověka bydlícího naproti domu, do kterého se budeme stěhovat ode dneška za týden.

2 komentáře:

  1. Ahoj,

    cestu do kopce s dveřmi a očekávání vrcholu je pro mě poměrně jasné, prostě už máš "stěhovatelskou horečku" a v novém domově běží dokončovací práce...

    Jak se postavit k dredaři, to netuším, protože mi asociuje i některé lidi ze spolku, jehož jméno se nevyslovuje a současně tuším, že to může spíš být i skutečný obraz souseda...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No popravdě spojení s oním spolkem mě ani nenapadlo. I když ve snu je možné všechno ...

      Vymazat