pondělí 1. října 2018

Technické komplikace

Po delší pauze jsem si zapamatoval sen.

Jsem na nějaké akci. Moje role je dosti nejasná. Ale mám pocit, že jsem tam jako jeden z organizátorů. A dost možná jsem pověřený dozorem na sále, kde se hrají deskové hry.

Po obědě následuje krátká pauza. V jejím průběhu přijde jeden z členů Mensy. Vypadá, jako by se zrovna probudil. Říká mi něco ve smyslu, že já už jsem asi vzhůru 7 hodin. Koukám na svůj nový chytrý náramek a konstatuji, že 7 ještě ne, ale skoro.

Chvíli ještě sedím na místě. Pak přijde nějaká skupina lidí. Jednoho z nich poznávám. Zároveň s tím místnost potemní. Rozhodnu se tedy odejít. Tímto pánové ze snu zmizí a místnost zesvětlá do původního stavu.

Odcházím z odpočinkové místnosti a mířím do baru se záměrem dát si pivo. Když stojím ve frontě, přemýšlím o tom pivu. Nakonec se vzhledem k pokračujícím zdravotním problémům rozhodnu si to pivo nedat.

Když chci odejít, někdo na mě zavolá. Rozhlížím se kolem sebe a hledám odkud to je. Když nikoho nevidím, chystám se pokračovat. Nestihnu ani 2 kroky a ten hlas na mě zavolá znovu. Zároveň s tím se u mne objeví jedna z vysokých funkcionářek občanského sdružení, které nebudu jmenovat. Začne vyprávět o tom, že mají nějaký technický problém se šachovým pěšcem. Začíná se mě zmocňovat hrůza z toho, co zase bude chtít. Ale v polovině její první věty mi zazvoní budík.


1 komentář:

  1. Ahojky, tak ten se mi jeví býti normálním do okamžiku, než dojde k potemnění a naopak k rozsvícení místnosti, protože je otázkou, jestli to dělá celá ta skupina, nebo konkrétní člověk, což když jen toho konkrétního člověka poznáváš, tak by to byl on. Polož si otázku kdo to je a proč ti způsobuje nesnáze v reálném životě. Či co ti způsobuje.... Závěr bych nehodnotil, protože jsem u tebe byl o několik hodin předtím a o té funkcionářce (byla-li to F*) kratince pohovořil

    OdpovědětVymazat