úterý 25. září 2018

Angličtina

Tentokrát je sen o něco delší. A taky si ho celkem pamatuji.

Mám nastoupit ke studiu na mmatematicko-fyzikální fakultu Univerzity Karlovy (zkráceně matfyz). Nejprve mám tělocvik. V jeho průběhu se dozvídám, že na angličtině mám být jakýmsi zapisovatelem. Mám zapisovat účast studentů a probíranou látku. Podrobnosti mi prý má sdělit jedna z učitelek, která mě na střední učila angličtinu.

Když ke mě přijde, začne mi předávat propriety k výkonu moji služby. Tabulku, do které to mám zapisovat, tužku, klíče od učebny, a milion zbytečností. Ta učebna je taky celkem zvláštní. Nachází se v areálu, kde se u nás konají plesy a podobné společenské události.

Ocitám se v té místnosti, kde se má výuka odehrávat. Ta místnost vypadá úplně jinak, než místnost, kde se podle popisu má výuka odehrávat. Já hledám tu tabulku, do které mám vše zapisovat a nemůžu ji najít. Učitelka určí jiného studenta, že on má zapisovat. Při tom na chvíli koukne na mě, jako by snad ode mne něco čekala. Když odvrátí pohled ode mě, přestávám hledat.

Následně přijde pravděpodobně obsluha restaurace, v jejímž salonku se asi nacházíme. Začne popisovat docela dost direktivním způsobem, jak to tam chodí, kudy na záchod atd. I v tomto případě jde o ženu.

Po skončení výuky pomáhám s úklidem místnosti a zavíráním oken. Poté chvíli jen tak bloudím po objektu. Při tom občas potkám některého ze svých spolužáků z matfyzu. A tím sen končí.

1 komentář:

  1. Ztráta důležité věci, (jež je ze své podstaty nedůležitá a dá se bez ní žít) to znám až příliš dobře, to se mi ve snech objevovalo až přespříliš často :-( Tady se dá docela těžko radit, protože to znamená jít ve stopách svého života a hledat místa, kde "to" nemám pod kontrolou. Alespoň takto to fungovalo u mě... Problémem je, co to "to" je, protože mě se toto jeden čas objevovalo a způsobovala to akce, na níž jsem jezdil nepravidelně. A jindy to bylo klima v práci :-((

    OdpovědětVymazat