středa 12. září 2018

Cesta z oslavy domů

Po delší době jsem si zapamatoval nějaký sen. Když jsem se z něj vzbudil, tak jsem si myslel, že je to normální pohodový sen. Čím víc ale o něm přemýšlím, tím se mi zdá divnější.

Jsme v nějaké místnosti, kde se evidentně slaví. Všude spousta jídla, pití a lidí. Lidí vlastně docela dost na to, jak je místnost malá. Začíná se pomalu přibližovat hodina, kdy bych měl jít spát. Odejdu tedy z místnosti a sejdu po schodech jedno patro dolů do přízemí. Zde se v několika částech domu svítí. Rozhodnu se před odchodem pozhasínat. Při tom zjistím, že dům je to poměrně velký. V průběhu mého zhasínání začnou z různých místností vycházet lidi. Tedy přestanu zhasínat a jdu ven. Tam potkám nějakého kamaráda, který mi nabízí odvoz domů. S radostí jej přijímám. Při nasedání do auta zjistím, že ten kamarád odveze ještě několik dalších lidí. Nasedáme všichni na zadní sedadla. Budeme tam sedět tři a přední sedadlo spolujezdce zůstane prázdné. Slečna, která bude sedět ve prostřed, se mě při nasedání drží za ruku.

Při cestě samotné ale sedím vepředu vedle řidiče. Nejprve jedeme do kopce. Po chvíli koukám, že kolem silnice je sníh. Ještě o chvíli později už je sníh později. Pak se přidávají vleky kolem silnice. Pak nějaká pro mě neznámá zařízení. Pak kolem nás létá UFO (létající talíře, na kterých je napsáno UFO).

Nyní přijde přeskok ve snu. Ležím v posteli a lisruji nějakou knihou o zdravé výživě. Kouknu na digitální, tam svítí čas 21:027. S tímto údajem se spokojím a začnu přemýšlet o tom, jestli už mám jít spát, nebo jestli mám ještě čekat na rodiče. V tom mi zazvoní reálný budík a vstávám do práce.


Čistě ze snu jsem se vzbudil s tím, že to byl vlastně pohodový sen, který dobře dopadnul. Ale bylo tam fakt hodně zvláštností.

1 komentář:

  1. Zajímavý sen :-) ve kterém se dají najít některá tradiční snové posuny v realitě a být UFOlog, tak teď řvu na plné pecky "unesli mi kamaráda!!!!"

    Ve snářích se zpravidla řeší co děláš na té slavnosti, jízda autem (vezeš se/řídíš), i to zhasínání světel se tam najde, o jízdě autem nemluvě. Ale co s tím UFO? TO už i ten sníh....

    ALe nehledej si ty symboly, stačí že jsem to zkoušel já při pokusu o hledání smyslu celého snu... (kdyžtak večer Hangout)

    OdpovědětVymazat