úterý 18. září 2018

Návštěva u babičky

Byli jsme na návštěvě u babičky na severní Moravě. Přišel syn babičky, můj strýc, i se svojí rodinou. Pak nějak vyplynulo, že oni budou spát u babičky a my budeme spát u nich.

Když už všichni od nás byli venku, tak jsem řekl něco ve smyslu, že si ještě pro něco dojdu. Došel jsem do místnosti, kde normálně spím, a začal jsem si do batohu balit léky, hřeben, atd. V průběhu mého balení do místnosti vešel můj bratránek a začal připojovat elektrické topení. Ale já jsem věděl, že se topí docela dost a tedy že v místnosti je teplo. Tedy jsem se bratránka ptal, co jako dělá. On mi řekl, že v místnosti je moc vlhko. Což mě naštvalo, takže jsem ho začal fackovat. Když začal křičet, všichni se seběhli. Babička začala schvalovat moje jednání. Mamce jsem začal něco vyčítat, ale přesně si nepamatuji co. Ona se změnila na malou holčičku. V tuhle chvíli se probouzím ze sna s pocitem, že jsem udělal něco správně.

Ještě dodatek. Dotyčný bratránek je mladší že dvou sourozenců. A strejda ho vždy chránil jakožto mladšího, možná až moc. A mamka občas dělala něco podobného mezi mnou a mým mladším bratrem.

1 komentář:

  1. Pro mě jakožto "externího sledovatele" je důležité, že se tě někdo zastal, zvlášť, když to je logické. Z tohoto pohledu tedy sen OK...

    Z pohledu nadržování jsem už viděl leccos, takže mě nepřekvapí asi nic. I když možná jedna věc by mě překvapila. Najít rodinu, kde se nadržovalo staršímu

    OdpovědětVymazat