pátek 14. prosince 2018

Cyklistika

V tomto snu jsem cyklistou na nějaké velké akci typu Tour de France. Po dojezdu jedné z etap mě ošetřuje nějaká slečna. Kontroluje mi puchýře na prstech jedné nohy. Žádné puchýře tam naštěstí nejsou a nic v tom místě nebolí.

Další scéna je diskuze s někým z týmu, nejspíš s jakýmsi trenérem. Z jeho slov jsem vyrozuměl, že na nováčka do nevedu špatně, ale že je ještě co zlepšovat. Následně diskutuji se svým bratrem o své ztrátě na čelo závodu. 7 minut není úplně málo, ale ještě není nic ztraceno.

Následně jako divák sleduji sleduji svůj vlastní dojezd do cíle další etapy. Tuto etapu vyhrávám.

Následně s nějakou jinou slečnou jdeme za nějakou paní doktorkou, která se stará o moji protézu, nebo ortézu, nebo něco takového. Jdeme jakýmsi tajným vstupem. Přes několik dveří se dostaneme na záchod a když otevřeme klasické dveře že záchoda, ocitáme se v bytě doktorky. Té ihned oznamuji, kde mě to tlačí a dře. Vyjadřuje se ve smyslu, že to nebude problém, že to upravíme. V tom mi zazvoní budík.

Žádné komentáře:

Okomentovat