úterý 18. prosince 2018

Obrana Československa

Dnešní sen se odehrává v Československu před druhou světovou válkou. Z nějakého důvodu se schováváním před dopadením policií. Pak zazní sirény a já se jdu spolu s ostatními někam schovat. Tam mě policie dopadne.

Pak následuje přeskok ve snu. Opět se schovávám před policií a opět zazní sirény. Tentokrát se mi však pozornosti policie povede uniknout.

Po dalším střihu jsem v nějaké celé a někdo mě vyslýchá. Pravděpodobně někdo velmi vážený od policie. Tento muž mě následně vede k nějaké ženě. Když se mu žena začne věnovat, povede se mi utéct.

Při dalších sirénách se mi nepovede se ani dostat do krytu a chytí mne. Stojím společně se dvěmi kamarády před nějakými vojenskými důstojníky. Mým kamarádům řeknou, že jdou do války jako řadoví vojáci. Mě začnou vysvětlovat, že jsem celkem obstojně utíkal před váženým policistou a že mě teda chtějí k odstřelovačům. V průběhu vysvětlování se za vojáky objeví ten policista, co mě vyslýchal a tváří se pyšně. Dají mi do ruky dlouhou zbraň, kterou mám používat. Chvíli zkoumám hledáček. Pak říkám něco ve smyslu, že jsem ochoten bránit Československo. Vojáci říkají, že Československo stojí za mnou. A tím sen končí.

Žádné komentáře:

Okomentovat