pondělí 7. ledna 2019

Nový šéf

Po dlouhé době jsem si zapamatoval sen dost dlouho na to, abych ho stihl zapsat.

V práci za mnou přišel šéf, že mám šéfovat místo něj. Dokonce se mám i přestěhovat místo něj. Pořád nechápu, proč to mám dělat já. No nakonec se na jeho místo přestěhuji.

A pak přijde situace jako "co mám teď jako dělat?" Jestli ke své dosavadní práci, kterou už tak nestíhám, přidat ještě vedení oddělení? To by se mi teda sakra nelíbilo. Do toho ještě přijde telefonát od člověka, kterého neznám. Ptá se na něco, co si domluvil s mým předchůdcem a já o tom nevím vůbec nic. V tu chvíli zazvoní budík. Naštěstí.

1 komentář:

  1. U tohoto snu vidím přímou souvislost s děním v práci (o němž si mi vyprávěl), samozřejmě je otázkou jestli to byl ten "nestíhací" šéf

    OdpovědětVymazat