středa 9. ledna 2019

Šachový turnaj na zámku

Dnešní sen bych zařadil do kategorie zvláštních. Děje se v něm několik značně nesourodých událostí.

Inu stane se, že na zámku ve Slatiňanech, který naše rodina vlastní, se má konat šachový turnaj. Postupně se sjedou účastníci a začne se hrát. Já procházím hrací sály a jsem spokojen s průběhem.

Následně zjišťuji, že je nějaký problém s vodou, máme příliš nízký tlak. S rodiči a bratrem sedneme do našeho letitého mondea a jedeme s tím něco udělat. V kufru máme naložené čerpadlo, já řídím. Dostanu pokyn jet po temných schodech dolů. Když dojedeme dolů, namontujeme čerpadlo. Následně v jedné z kuchyní, která má nějak patřit mě, diskutujeme s mamkou, že v této kuchyni bude asi menší tlak, ale že je to asi to nejlepší, co můžeme teď na rychlo udělat. Během této diskuze mne probudí budík.

Žádné komentáře:

Okomentovat