pondělí 25. března 2019

Lékově vlakový dvojsen

V noci na dnešek se mi zdály dva sny. Souvislost mezi nimi jsem zatím nenašel žádnou.

Večer před spaním si typicky připravuji léky na ráno. Kromě těch předepsaných od lékaře ještě navíc nějaké vitamínové doplňky. V tomto snu jsem se však zamotal do toho, co jsem si už připravil a co ještě ne. Takže mám něco připraveno dvakrát a něco ani jednou. Když ve snu vstávám, rozhodnu se zůstat v pondělí doma. A v úterý ráno už je všechno v pořádku. A tím sen končí. Obecně tento sen je poznamenán jakoby částečnou poruchou paměti. Možná to tak má být? Možná si jenom ten sen špatně pamatuji?

Druhý sen si pamatuji mnohem lépe. Vyjedu odněkud z nějaké odbočky na hlavní dvoukolejnou trať se soupravou v ČR zcela neznámou. Tam zastavím na širé trati, vystoupím a jdu dozadu směrem k výhybce. Prostě mi dispečer řekl, že mám zastavit. Když jsem venku, dispečer mi přes vysílačku hlásí, že už můžu jet. Tak rychle doběhnu na stanoviště strojvedoucího a dojedu do stanice. Tam nastoupí strašná spousta lidí. Ke mně na stanoviště nastoupí jeden člověk a oznámí mi, že dneska mám kontrolu. Za ním nastoupí ke mně 4 cestující. Cestou projíždím jakousi velkou halou, která je rozdělena přepážkami a v místě trati jsou zavěšené gumové černé pásy svisle dolů. Vidím, že v jedné místnosti se hrají šachy. Pak ale nastanou potíže. V jedné místnosti mi někdo nadává, že si nemám dovolovat jezdit si jak a kdy se mi líbí. V další místnosti už je před visícími gumami naskládaný nějaký nábytek. To asi nějak projedu a v další místnosti se zastavím. Jeden člověk v místnosti napadne mladou ženu ve vlaku. Vydám se za ním a po dopadení jej řádně profackuji. Když se vrátím zpátky k vlaku, zjišťuji, že jde o jakousi variantu parkových vláčků. Dále zjišťuji, že lidi z vlaku se pokouší vlastní nakolejit zpátky. Jdu jim s tím pomoci. A tím sen končí.


1 komentář:

  1. Ahoj,

    první a druhý sen spolu nesouvisí, tedy až na drobnůstku, kterou neumím popsat, ale cítím ji tam. Je to takové, hmmm...

    Jako když jsem nic neřekl - kdyžtak večer na discordu

    Co ale vnímám jako pozitivní, je to, že ve druhém snu se vše snažíš řešit, a ještě důležitější je, že se ti to daří. TOHO SE DRŽ I V REÁLU!!!

    Jinak mě napadla analogie ke druhému snu s tvojí služební cestou do USA. Protože i v případě té cesty se prostě snažíš vše řešit a už se ti pár problémů vyřešit podařilo (pas, formuláře, ...) a stejně jako vlak se ty problémy zmenšují. Respektive množství problémů...

    OdpovědětVymazat