sobota 27. listopadu 2010

Hudebníci v divadle

Mno, tak jsem se včera vlastně náhodou dostal na koncert Big Bandu Chrudim do místního divadla.
Hráli velmi pěkně. Ani jsem si nemyslel, že by se mi to mohlo líbit. A nehráli jenom oni. Měli pozvaných i pár hostů. Třeba taneční skupinu MD Dance Chrudim.
Nebo Jiřího Stivína. Ten člověk je ... geniální. Se vším, co k tomu patří. Mluvit do mikrofonu neumí. Ale na dechové nástroje hraje velice dobře. Teda spíš na nástroje s dírou, jak sám říká. A hrát na záchodovou trubku poupravenou do jakéhosi hybridu příčné a zobcové flétny je vůbec super. Nebo začít hrát písničku na příčnou flétnu a tu během písničky dvakrát rozebrat a zase složit.

Ani jsem nečekal, že by se na pódiu objevilo tolik současných nebo minulých studentů gymnázia. Přímo v Big Bandu jsem čekal svého spolužáka F*J* s jakýmsi chobotem v ruce, místo toho se však objevila spolužačka O*V* pouze s hlasivkama a mikrofonem.

Žádné komentáře:

Okomentovat