úterý 30. listopadu 2010

Test kvality

Mno, tak jsem se trochu prospal. Nedělní noc byla fakt zajímavá.
Brácha jel do nedaleké obce H*M* na prodlouženou v tanečních. Měli končit ve dvě ráno. Chtěl, abych pro něj dojel. Mno ok.
Pár minut po druhé hodině prozvonil abych už vyrazil. Oblékl jsem se a šel jsem škrábat auto. Než jsem začal, chtěl jsem si nastartovat motor, aby začal aspoň trochu topit a ohřívat zadní sklo. Tak jsem otočil klíčkem, motor značně zatuhlý, ale naskočil. Teploměr na mě vytáhnul číslo -8. Pustil jsem foukání na okno a ohřev zadního okna. A pustil jsem spojku. Jenomže jsem jaksi zapomněl vyřadit rychlost. Jelikož byla zatažená ruční brzda, motor zhasnul. Tak jsem znova nastartoval, vyřadil a na nic víc nesahal. Vzal jsem škrabku a šel jsem škrábat. Když jsem došel k zadnímu oknu, že udělám něco s přimrzlým stěračem. A koukám, že to asi nehřeje. Kouknu do auta a co nevidím: nahřívání je vypnuté. Jak chcípnul motor, asi se to vyplo a pak jsem to již nepustil. Tak jsem to zase zapnul a šel jsem na ten stěrač. Pak jsem si sednul do auta, připoutal se, rozsvítil a že teda pojedu. Tak jsem zmáčknul spojku a zařadil jedničku. Pak jsem si všiml, že jsem zapomněl na levé okýnko u sebe a že nevidím do levého zpětného zrcátka. Tak jsem pustil tu spojku. Se sařazenou rychlostí. Tak jsem potřetí startoval. Teď už nebránilo nic odjezdu.
Cesta samotná proběhla jen s jedním drobným zádrhelem. Při výjezdu z jedné vesničky jsem si čistě náhodou všiml velmi slabě blikajícího světélka na kraji silnice. Rozsvítil jsem tedy dálková světla. A co nevidím - 4 lidi jdoucí po kraji silnice, všichni kompletně v černém. No, málem bylo po nich.

Po příjezdu domů šel brácha spát. To bylo něco kolem 02:45. A mamka jestli si nedáme panáka. Tak jsme jednu jabkovici dopili a načali novou. Celkem jsme vypili každý tak 4 malé panáky. No ale šel jsem spát již kolem půl páté. S tím že budu vstávat o půl osmé. No, v 08:15 mě brácha vzbudil. A šli jsme na šachy. Bylo to fajn, nechat si dát ve vážné partii jednotahový mat.
Ale tak co bychom neudělali pro své příbuzné, že? OMG !?

Žádné komentáře:

Okomentovat