neděle 14. listopadu 2010

Sen o ničem znovu

Zde jsem psal o jednom snu, kterému jsem vpravdě tehdy moc nerozumněl. Dnes se mi zdál sen velice podobný - stejný děj, podobná skupina lidí, však jiné prostředí.

Sen začíná tím, že procházím jakýmisi vnitřními dveřmi v nějakém obydlí. Poté, co jsem vešel do místnosti, je zjevné, že se nacházíme v nějakém bytě v panelovém domě. Zrovna jsem vešel do místnosti s balkónem. Soudě podle nábytku se jedná o jakýsi obývací pokoj.
V tomto pokoji se vzteká jakási holčička ve věku asi tak 8-10 let. Bez větších problémů ji uklidňuji. Poté jsem si sedl na gauč, ona se schoulila do klubíčka a usnula.
Nakonec se ve snu objeví scéna, kdy svoji babičku (z otcovy strany) uklidňuji tím, že ona dívenka skutečně tvrdě spí.

Co je zvláštní, že ve snu se objevují v podstatě ty samé postavy, jako v předchozím snu. Navíc je v tomto snu pouze ona dívenka. Mohla by to být tanečnice, se kterou se můj bratranec (zmíněný v minulém snu) objevil na jedné taneční soutěži u nás v Chrudimi.
Takže už máme mého bratrance a jeho tanečnici. Kdo bude další?

1 komentář:

  1. Už hezkých pár dnů ti dlužím komentář k tomuto snu, protože mě nic rozumného nenapadlo, a ani mírné hledání pravdy v knihách a lehce se poptávat po okolí. Ale nic, kamarádka z mého města řekla "více dat" ...

    Když ale porovnávám oba sny, vidím posun v tom, že poprvé se bratranec čehosi lekl a pak z šoku "vyváděl", kdežto holčička "vyvádí" rovnou. Myslíš, že se také lekla čehosi a vzteká se z toho, nebo se vzteká z jiného důvodu?

    Také mi bylo řečeno, že by ses mohl u obou případů zkusit uvědomit způsob uklidnění a pak tón hlasu, kterým se ostatní dotazují, jestli dotyčné dítko skutečně spí. Pokud to nechceš řešit nebo zamýšlet, přeskoč následující odstavec ;-)


    Abych ti ozřejmil, kam směřuji, tak tuhle situaci přehodím do Larpu či dračáku a úmyslně ji přeženu ------ V závěru snu je to takové úlevné vyřčené "Ooo mocný bílý mágu(druide), podařilo se ti uklidnit to nebohé dítě spánkem?" nebo je to takové ustrašené a skoro nevyřčené "Ty jo, to dítě je uklidněné nějak moc, žije ještě vůbec?"

    OdpovědětVymazat