sobota 18. prosince 2010

Proč?

Právě jsem se vrátil ze třídního srazu. Sraz se třídou sám o sobě byl super. Potkal jsem lidi, které už dlouho ne. A kupodivu jsem si s nima měl co říct. A to i když před nějakými pěti až sedmi lety jsem tomu ani za mák nevěřil.

Při srazu pochopitelně došlo ke konzumaci alkoholu. A tím pádem i k dávkovému zpracování, které bylo zmiňováno v pár předchozích postech. Nicméně tentokrát jakož i tehdy k tomuto došlo naprosto nechtěně. Teda vlastně tentokrát jsem se tomu snažil ubránit. Jak se zdá, dost neúspěšně.
Dnešní výsledek zní: letošní Silvestr bude strašněj průser. Jinak řečeno, není už pro dnešní dospívající (tedy "děti" ve věku 15-18 let) alkohol maličko pasé? Doufám, že se jen zbytečně bojím ...

A nakonec jeden odkaz. A než se objeví komenty: třeba to myslím trochu jiným způsobem.

Žádné komentáře:

Okomentovat