sobota 11. prosince 2010

Zkažený Silvestr aneb Noční můry nade vše

Je to snad štěstí, ale poprvé jsem se vzbudil ze snu, který bych nazval noční můrou.

Letos to poprvé vypadá, že strávím Silvestra jinde, než rodiče. Po 22 předchozích to slibuje poměrně zajímavou změnu. A dost možná i příjemnou. I když je tu dost věcí, které si v souvislosti s organizací takříkajíc vyžrat. Přeci jen jsem tam ve svých necelých 23 letech nejstarší účastník. Pokud nepřijede jeden účastník, tak nejstarší o víc jak 4 roky. Minulé Silvestry jsem však strávil ve společnosti lidí o 20 let starších, než jsem já. Všem přítomným pánům bych mohl říkat tati, všem přítomným dámám bych mohl říkat mami. Značně výrazná změna, na kterou se těším.

Pokud ovšem nedojde k tomu, k čemu došlo v nedávném snu. Odjel jsem z domu do místa asi 60km vzdáleného od místa mého bydliště. O pár hodin později však přijeli rodiče s tím, že Silvestr stráví na stejném místě. Ostatní účastníci se tvářili jako že věděli o tom, že přijedou. A že mě budou kontrolovat. No super, takže ze Silvestra, který jsem si mohl po dlouhé době užít, se stal nejhorší Silvestr mého života.

2 komentáře:

  1. heh, tak takhle ukázkovou substituci jsem už hodně dlouho neviděl :-D Ten sen jasně reaguje na realitu (a já ji znám, když si mi ji před týdny prozradil), kdy za předpokladu, že bude vpuštěn na akci i H*K*, budou jeho starostliví rodiče tutově provádět kontrolu, i kdyby byla jenom telefonická...

    A proč substituce? Jeho rodiče ještě nemáš prohlédnuté a zapamatovatelné, takže ti tvé podvědomí podstrčilo rodiče tvé :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Předpoklad splněn: zdá se, že na akci vpuštěn bude.

    A teď je otázka, co by pro mě bylo horší. Jestli aby moji rodiče kontrolovaly mě nebo aby jeho rodiče kontrolovali jeho ...
    Nebo se mám ptát, co by bylo horší celkově?

    No to je asi jedno. Stejně je to jenom přemejšlení "co by kdyby", které k ničemu nevede.

    Holt se budem muset smířit s tím, že mu budou rodiče volat.

    OdpovědětVymazat