čtvrtek 14. dubna 2011

Revizoři ve snu

Tohle začíná být zajímavé. Dvě noci po sobě se mi něco zdálo.

Sen začíná tím, že se usazuji s velkým batohem v autobuse ne nepodobném těm, které jezdí v Praze na linkách tamního MHD. O chvíli později ke mně přichází revizor. Zjišťuji, že nemám jízdenku. Ptám se tedy revizora, zda bych si jej u něj nemohl koupit. Předává mi formulář zaplňující obě strany papíru formátu A4. Formulář je dost komplikovaný. Když už jsem přejel zastávku, kde jsem chtěl vystupovat, vzdal jsem vyplňování. O pár vteřin později sen končí.


Škoda jen, že tohle se v Praze v MHD stát nemůže. U revizora si jízdenku nekoupíte. Zaplatíte 700,-Kč a na nejbližší zastávce vystoupíte.

1 komentář:

  1. Sleduji tvůj sen o revizorech a mám vzteka, že mě se zdají ošklivější, tedy že přijde nějaký trestík. S jednou vyjímkou. To když jsem revizor sám :-)

    OdpovědětVymazat