středa 20. dubna 2011

Tetička a strýček III aneb Gastronomický terorismus

Zítra mám jít na oběd k babičce. Na tom není nic špatného. Trochu problém je to, že tam bude i její dcera, moje teta.

Teta je vegetariánka. Trochu problém je v tom, že tímto způsobem vychovala svoje děti. Přestože její nejstarší dcera nedavno oslavila 15. narozeniny, ještě nikdy nejedla maso. Skutečně nechápu, jak ty děti můžou žít bez masa. Ale zjevně žijou ...

Zítra k obědu má být svíčková. Nicméně oni budou jíst knedlíky, máčku a SÝR! Může mi někdo vysvětlit, jak může někdo ke svíčkové jíst sýr? Co to je sakra za nesmysl???

Vzhledem k tomu, že mám brát domů oběd pro mamku, myslím, že si vezmu s sebou i svůj. A výmluva? Ze svíčkové se sýrem se mi dělá špatně a nemůžu to vidět.

Ale to ještě není všechno. V pátek tam mám jít znova. A to má být knedlo-vepřo-zelo. Tohle by mohla být docela zábava.

1 komentář:

  1. Jsou dny, dny jím taky vegetariánsky (a když v mém městě byla vegetariánská restaurace blízko mé práce, tak jsem tam jedl i poměrně pravidelně), ale svíčkovou se sýrem ... bleeeee

    Samozřejmě tam taky nabízeli vegetariánskou svíčkovou, ale slovo sýr tam rozhodně neznělo ...

    OdpovědětVymazat