pátek 29. dubna 2011

Cesta do Turecka

Tuto noc se překvapivě dostavily dva sny. Co už tak překvapující není, že ty sny spolu vůbec nesouvisely.

První, delší, sen byl o cestě do Turecka. Začínala v Chrudimi. Z Chrudimi jsem měl jet do Mostu vlakem. V Mostě mě měli nabrat rodiče a měli jsme pokračovat autem do Turecka.(1) Pochopitelně jsem neměl nic zařízeno. Automaticky jsem totiž předpokládal, že Turecko je v schengenském prostoru. Tedy že nepotřebuji ani pas, ani pojištění. Ani jedno jsem neměl. A taky jsem za oboje dostal vynadáno. Nadávkami sen skončil.

Druhý sen byl o nákupní tašce. Šel jsem po schodech v paneláku do našeho bytu a v tu se obě uši tašky utrhly,(2) čímž sen okamžitě skončil.

Poznámky:
(1) Proč z Chrudimi do Mostu a pak do Turecka? Není to trochu jiným směrem? A proč vůbec do Turecka autem?
(2) Pravda je taková, že u dané tašky jsou již obě uši na obou svých koncích přišity, protože se utrhly. Ale ne najednou jako ve snu.

Žádné komentáře:

Okomentovat