neděle 1. května 2011

Snové sjezdování

Dnes nad ránem se mi zdál již druhý sen týkající se lyžování. Respektive ani ne tak lyžování, jako spíš dění okolo.

Sen začíná příchodem do pokoje hotelu, kde jsme byli ubytováni. Pokoj celkem slušný dvoulůžkový. Akorát měl nějaké naprosto nesmyslné číslo. No nic, obleču se na lyže, vezmu klíče a jdu.

Následoval střih. Najednou jsem stoupal do schodů hotelu zjevně se vracejíc z lyžování (mokrá bunda, lyžáky v ruce). Došel jsem do patra, kde měl být můj pokoj. Přečetl jsem si všechna čísla pokojů a porovnával je s číslem na klíčích. Ani jedno nesedělo. Šel jsem tedy přes jakousi společenskou místnost patra, kde měly být dveře do druhé chodby s pokoji. Jenže ty dveře jsem nenašel. Tak jsem si přisedl k jakýmsi cizím lidem a začal se s nimi bavit. Ptali se mne, proč nejsem převlečený jako všichni ostatní. Odpověděl jsem, že jsem zapomněl, kde je můj pokoj. Začali se mne vyptávat, proč jsem zapomněl, jestli jsem neutrpěl v poslední době nějaké trauma. Co mě ale zaráží je to, co jsem na toto odpověděl. Ani nevím proč, ale začal jsem povídat o příhodě z loňských Velikonoc. Pro ty cizí lidi byla zajímavá zejména osoba A*M*, o které tvrdili, že ji znají.

Celý ten sen byl takový zvláštní tím, že byl takový jakýsi rozmazaný. Nikde žádné detaily. Když jsem šel po schodech nahoru, cítil jsem na sobě vlhké oblečení. Ale nemůžu s naprostou jistotou tvrdit, že jsem měl bundu. Cítil jsem, že něco docela těžkého nesu v ruce. Ale jsou to skutečně lyžáky?

3 komentáře:

  1. Když porovnám poslední tři sny, tedy Turecko, Nákupní tašky a Lyžování, tak mi až skoro přijde, jako by na sebe navazovaly. (což samozřejmě nemusí být pravda).

    Turecko - tam je vidět střet nad něčím, co chceš na jednu stranu udělat, ale na druhou stranu buď nechuť, lenost, či tak něco (ale i třeba i obava)ti toto uskutečnit brání. Dalo by se diskutovat o tom, jestli to bránění je tebou odstranitelné, nebo ne, nebo jestli ti sen doporučuje problém prostudovat hlouběji .....

    Nákupní tašky, těžký náklad, utržené ucho - Něco tě trápí a trápí tě to čím dál tím víc, tak to vidím já. Osobně nějak extra snářům nevěřím, zvlášť internetovým, ale u těchto symbolů je ještě jiný výklad. Kdyžtak mimo blog a kdyžtak zítra, bafnu ještě v pondělí na kolegyni která se sny zaobírá více...

    A jakoby sen Lyžování ukazoval zase na nějaký problém a cestu po něm, jenže jakoby tady problém neměl cestu zpět. Mezi námi děvčaty, taky jsem míval takové sny, kdy jsem vyšel ze třetího patra, sjel v paneláku výtahem ke schránkám a pak při jízdě výtahem zpět prostě třetí patro neexistovalo, nebo ještě hůř - někdo patra nesmyslně zpřeházel a třetí patro zrušil... (Třetí patro proto, že poměrně hodně mých známých bydlelo nebo bydlí ve třetím patře)

    Shrnutí je jasné - jakoby všechny sny ukazovaly na problém či problémy, které tě tíží a na cesty z něj/nich vedoucích. Tenhle třetí sen je trošku podezřelý protože si na cestu vykročil, ale nemohl dojít a ani se vrátit. Jakoby sen říkal, "bacha vole, tohle řešení je blbé"

    A teď trocha spekulací a násilného napojování dvou snů z různých dnů do sebe - spojení prvního snu a třetího. A*M* je z Mostu ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ad taška: tento sen možná nemusí souviset s ostatními. Ta taška byla ve snu dost reálná. A byla stejná jako skutečně existující taška, která má skutečně problémy s uchem. Ale možná máš pravdu ...

    A problém je jeden jedinej. Onen rozvod, o kterém jsem tu psal již několikrát a ještě několikrát budu. A některé věci, které jsem v tomto směru udělal, už nejdou vzít zpátky. Ale nelituji jich. Celá věc se začala vyvíjet směrem, který se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem rád, že je to "jen" tento problém, ale ty sny na tento problém sedí všechny tři, zvlášť když už jsem si pročetl tvůj následující post...

    Přeji hodně štěstí, ať to dopadne co nejrozumněji!

    OdpovědětVymazat