pondělí 2. května 2011

Boj za spravedlnost aneb Tetička a strýček IV

Super. Dosáhl jsem svého. Dosáhl jsem toho znalostí sebe samotného.

Přestože tetička a strýček jsou rozvedení od půlky prosince, což je už skoro 5 měsíců, dosud nemají rozdělený majetek. Je to sice trochu zvláštní, ale co už.

Problém byl v tom, že nikdo neví, jakou má jejich majetek hodnotu. A každý pochopitelně tvrdí něco jiného. Rodiče tety, moji prarodiče navíc tvrdí následující 2 tvrzení:
1) Strýc nevydělává peníze a má jenom dluhy.
2) Strýc by měl dát spoustu peněz.
Asi to nechápu. Ale mě ty dvě tvrzení přijdou značně protichůdná.

Strýc při tom tvrdil, že je všechno nefér a že po něm chtějí strašně moc peněz a že když je nedá, že si o něm všichni budou myslet, že je zloděj. Tak jsem jej přesvědčoval, ať se brání a ať nechá rozhodnout soud. Hodně dlouho nechtěl. Ale nakonec se minulý týden rozhodl požádat soud o rozsouzení.

Nezbývá mi, než mu popřát hodně štěstí u soudu.

Žádné komentáře:

Okomentovat