úterý 1. listopadu 2011

Oslava narozenin

V lednu budu mít narozeniny. Zároveň je letošní zimu poprvé funkční naše zahrádka - byla přistavěna druhá část s komínem a krbovými kamny.

Což mě přivedlo na úžasnou myšlenku uspořádat zde oslavu svých narozenin. S lidmi, kteří se účastnili letos v březnu jiné oslavy narozenin, kam jsem byl i já pozván. K účelu sezvání lidí a domluvení termínu jsem zvolil jednu z rozšířenějších sociálních sítí - facebook. Zejména pak jeho zprávy.

Trošinku problém je fakt, že zprávy a chat na facebooku jedno jest. Tedy když vám někdo pošle zprávu, vyskočí vám okno chatu. Když pošlete hromadnou zprávu 10 lidem, tak 10 lidem vyskočí okno. A teď si představte, že se těch 10 lidí začne do krve hádat o něčem, čeho jste se vůbec neúčastnili. Do krve hádat jako tak, že kdyby je nedělily desítky kilometrů, nejspíš by se pozabíjeli.

Skutečně úžasné. V tomto chatu jsme oslavu (samozřejmě) nevyřešili. Holt bylo zapotřebí direktivně určit datum a místo pomocí facebookovských akcí a najednou to všechno funguje.

Což mě jen utvrzuje v myšlence, že když všichni kecají do všeho, nevyřeší se nic.

Žádné komentáře:

Okomentovat