čtvrtek 29. prosince 2011

Pravda bolí

Včera jsem se pokusil na facebooku uvést některé pravdivé informace. No jak je vidět, byla to strašná chyba. Můj včerejší text vypadal takto:

Po*erte se z těch žhářů z Vítkova. To, že někdo spáchal rasisticky motivovaný pokus o vícenásobnou vraždu vědí všichni. To, že dotyčná rodina žila v domě několik let nelegálně, kradli naftu a benzín, otec popálené Natálky nikdy nepracoval, zato několikrát seděl a dnes svým sousedům kradou dřevo, to už nikdo neví. Navíc člověku, který nahlásí krádež dřeva na policii, tato policie řekne: "Sepište si, kolik dřeva se vám ztratilo, my vám to zaplatíme, hlavně to nikam nehlašte".
Nechci tvrdit, že pokus o vraždu je v pořádku. Ale to všechno, co se děje kolem, mi taky nepřijde OK.


Nemilé překvapení na mne čekalo po návratu z vany v komentářích k tomuto příspěvku. Tyto příspěvky se nahrnuli v počtu 30 kousků během prvních 20 minut po zveřejnění. Byl jsem označen za hnusného hajzla a rasistu, který podporuje žhářství a vraždění.

Pokud se hodlají mí kamarádi tvářit tímto způsobem, nemá smysl nadále existovat. Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat