neděle 1. února 2015

Cesta zpět

Účastnil jsem se nějaké celkem krátké akce, pravděpodobně víkendovky. Zrovna se připravuje vyhlášení výsledků a zakončení. Já si balím věci a připravuji se na odjezd. Po vyhlášení si oblékám bundu, obouvám boty, takže mi zbývá posledních pár vteřin do odchodu.

Přijde se se mnou rozloučit několik lidí. Jde pouze o dětské účastníky, z dospělých nikdo. Vzhledem k tomu, že mě i těm dětem se společné soužití líbilo, loučení se protáhne. Pak si uvědomím, že musím jít na vlak, jinak ho nestihnu. Definitivně se rozloučím a odbíhám na vlak.

Vlak nestihnu. Tak tedy nastoupím do jiného vlaku, který sice nejede přesně tam, kam chci, ale aspoň část cesty má stejnou. Ještě ve vlaku si zavazuju boty. V jedné stanici vystoupím z vlaku a přestoupím do jiného, který ale jede zpátky do výchozí stanice. Těsně před vjezdem do výchozí stanice vidím odjíždět vlak, který jede do mého cíle.

V tuto chvíli se ze snu probouzím. Když jsem se probudil, první, na co jsem pomyslel, bylo asi takto: "Proč jsem se proboha vracel zpátky, když mi stačilo na ten vlak chvíli počkat??"

Žádné komentáře:

Okomentovat